Categories
Blog

Sådan kommer du i gang med din egen hjemmeside

Dette indhold er sponsoreret. 

Der er altid noget spændende over et iværksættereventyr. Måske har du set drømmende og innovative iværksættere på tv, måske kender du en, der selv har taget taget springet til selvstændig erhvervsdrivende, eller måske sidder du bare inde med en brandgod idé, som du tænker kan være startskuddet på et lang og spændende erhvervsrejse. Uanset hvad din baggrund er, så er der stor sandsynlighed for, at du får brug for din egen hjemmeside til dit produkt. Her kommer tre gode tips til, hvordan du kommer i gang:

 

Få hjælp af professionelle 

Det er ikke sikkert, at du er en ørn til IT og, og hvis du er selvstændig erhvervsdrivende, så har du nok allerede travlt med dit eget produkt. Hvis du ikke kan overskue også at lave din helt egen hjemmeside, kan du få lavet en proffesionel hjemmeside her. På den måde sikrer du, at du er kommet godt i gang, og har et godt udgangspunkt for din nye forretning. Med en proffesionel hjemmeside kan du fokusere hundrede procent på dit eget produkt, uden at skulle skænke opbygning af din hjemmeside mange tanker. Med en proffesionel hjemmeside får du uden tvivl mere trafik omkring din virksomhed, der helt sikkert vil føre til flere konverteringer.  

 

Få styr på din SEO

SEO er engelsk, og betyder på dansk “søgemaskineoptimering”. Det går i alt sin enkelthed ud på, at din hjemmeside – og dermed din virksomhed – skal klare sig godt på Google, og naturligvis gerne bedre end dine konkurrenter. For at have en god SEO er det derfor vigtigt, at du sørger for, at have de rigtige ord og vendinger på din hjemmeside. Det er vigtigt, at du finder ud af, hvad folk ofte googler, når de søger på produkter, der ligner dit. Disse resultater kan du nemlig bruge i din SEO, og det er vigtigt at du enkelte steder på din hjemmeside bruger de samme ord og vendinger, som folk bruger i deres søgninger. Dette skal naturligvis være uden at det kommer til at virke alt for maskinskrevet. Din hjemmeside skal stadig have en naturlig omgangstone. 

 

Husk billederne

Din hjemmeside skal selvfølgelig indeholde alle de relevante informationer om dit produkt, og derfor kommer der med stor sandsynlighed også en masse tekst med produktbeskrivelser og priser. Det er dog vigtigt at huske på, at et billede siger mere end tusind ord, og det rigtige billeder fanger en potentiel kunde med det samme. Brug derfor noget tid på at overveje, hvilket signal din hjemmeside gerne vil sende, og tag derefter nogle billeder, som er med til at forstærke dette budskab. Med dine egne billeder vil din hjemmeside nemlig også fremstå mere nærværende og personlig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *