OM SØREN ROKKJER

Bogens formål er at animere til handling. Succeskriteriet er, at du som læser, bliver inspireret og motiveret til at gå tilbage til kontoret og blive en eSalgschamp.

Har du indspark til bogen, brug for råd eller lyst til at sende en testimonial – så skriv på bog@rokkjer.dk

Søren Rokkjer

DIGITAL SALGSCHEF, EKSTRABLADET.DK TIDL. FREELANCER, OFIR.DK, LAURITZ.COM

Siden 2008 har Søren beskæftiget sig med kommerciel usability. Dengang var der ikke noget der hed UX, Konverteringsrateoptimering (CRO) eller Split-test. Han har fulgt udviklingen igennem et hav af kontakter, udenlandske blog og ikke mindst hans egne dyrtkøbte erfaringer. Han har gennemført over 500 brugertest og studeret netadfærd på nærmeste hold. Suppleret med mere end 100 fagbøger, så er der masser af substans bag denne bog, hvor han har samlet alle de bedste guldkorn.

Gæste skribent

Ole Gregersen

Usability and weboptimering Specialist | Optuner.dk

Hvor Søren er salgsnørd, så er Ole konverteringsnørd. Ole bidrager i bogen med værdifuld indsigt i, hvordan du via online tools kan tracke, overvåge og monitorere dine brugeres adfærd på kryds og tværs og i stumper og stykker. Tak Ole!

Emil Kristensen

CMO | Co-founder – Sleeknote

Emil deler i Sleeknote partnerskab med Mogens Møller. Sammen har de tilvejebragt unik viden om, hvordan du arbejder med sign-ups til dit nyhedsbrev. Emil deler ud af Sleeknotes vidensgodtepose i et separat afsnit og det kommer os alle til glæde. Tak Emil

Se indholdsfortegnelsen

205 SIDERS TIPS TIL eSALG

Relevant for:
  • - Webshops
  • - B2B-salg
  • - Salg af Services
  • - Leads
  • - eBusiness
  • - Abonnementssalg
  • - Annoncesalg

... or in short:
all kinds of e-commerce


FORFATTEREN

Søren Rokkjer
Digital salgschef hos Danmarks største digitale medie, Ekstrabladet.dk


Du får:
  • Teori fra over 100 bøger
  • Viden fra over 500 brugertest
  • Learnings fra de førende blogs
  • De mest effektive og nyskabende online salgstricks


Læs mere om bogen