OM BOGEN
Skal knappen være rød eller grøn?
Målgruppen
Målgruppen har arbejdet med web, onlinesalg og online marketing af en eCommerce i en eller anden afskygning. Det kan være abonnementsalg, webshops, dealsites, onlineannoncering eller noget helt femte. De har mindst 1 års erfaring med emnet og har måske læst diverse blogs eller eBøger om konverteringsoptimering. Kernemålgruppen er bekendt med CRO (conversion rate optimization) men har måske en bredere profil indenfor brand management, specialist eller produktejer – også virksomhedsejere, vil få en værdifult udbytte af denne bog.
Why
Salg og marketing har altid være et centralt omdrejningspunkt i virksomheder – websalg bliver ligeså vigtigt, selvom vi ikke helt er der endnu. Forbrugerne køber til stadighed online i stigende grad. De seneste tal viser over 40% af indkøbene sker online nu. Dvs. at det krydser hinanden om nogle år. På B2B-salget ser vi de samme tendenser, selvom det halter noget efter. Champions of tomorrow må forventes at være den som bedst forvalter disciplinen onlinesalg.
Hvorfor købe bogen
Du skal købe bogen for at spare dig selv for en række dyrtkøbte erfaringer og spildt arbejde. Det er en genvej til alt relevant viden på feltet som du let kan omsætte til praksis. For mange er disciplinen lidt uklar, men bogen kan også hjælpe på din forståelse af hvad digitalt salg dækker over, så det køber en slags tryghed for at dig at du arbejder professionelt med området i den rette “retning”.
Hvad kan læseren lære
Du kan lære en masse om hands-on teknikker og metoder til at arbejde med digital salgsoptimering. Derudover har bogen også opsamlet viden om hvad der virker og ikke virker, de såkaldte myter og facts, som via et bredt spektrum af kilder er opsamlet og konsolideret igennem mange år. Allerede inden hele bogen er læst er det min ambition, at læseren har fået så meget motivation til selv at optimere sin eBusiness, at du som læser er påbegyndt flere af de håndgribelige tiltag som bogen afslører.
HVAD SIGER LÆSERNE OM BOGEN
“Klare anbefalinger herfra – så mange håndgribelige tricks i én og samme bog”
Jesper Mejer Andersen, Onlinechef – Fullrate (TDC group)
Konverteringsdagen 16
Søren Rokkjer taler 25. august på FDIH's årlige konverteringstræf. Kig forbi og få unikt indblik i de mest effektive metoder til at optimere dit onlinesalg
205 SIDERS TIPS TIL eSALG
Relevant for:
- - Webshops
- - B2B-salg
- - Salg af Services
- - Leads
- - eBusiness
- - Abonnementssalg
- - Annoncesalg
... or in short:
all kinds of e-commerce
FORFATTEREN
Søren Rokkjer
Digital salgschef hos Danmarks største digitale medie, Ekstrabladet.dk
Du får:
- Teori fra over 100 bøger
- Viden fra over 500 brugertest
- Learnings fra de førende blogs
- De mest effektive og nyskabende online salgstricks