Bogens indhold
Bogen er en eBog (PDF), som du kan downloade via en URL du får tilsendt.
Bogen / PDF’en er personlig og må ikke videredistribueres.Læs mere om bogen
DEN FULDE UDGAVE
249 kr
- Hvis du ikke vil gå glip af noget
- Inkl. alle fremtidige opdateringer
- De sidste 40 % af bogen - de mest værdifulde afsnit
- Hvis kun 100 % er godt nok til dig
LIGHT UDGAVEN
0 kr
- 60 % af bogen
- Prøv den helt gratis
- Uden de bedste afsnit
- Uforpligtende måde at se bogen på
INDHOLDSFORTEGNELSE
EMNE NAVN | DEN FULDE UDGAVEFULDE | LIGHT UDGAVENLIGHT |
---|---|---|
2 LINJERS-REGLEN | JA | JA |
3RD PARTY COOKIE STUFFING | JA | JA |
7 VINKLER PÅ DIN KOMMUNIKATION | JA | JA |
AOI | JA | JA |
AFBRYDELSER UNDERVEJS I INDKØBET | JA | JA |
AUTO-RESPONDERS | JA | JA |
AIDA | JA | JA |
AB TEST | JA | JA |
ALFONS ÅBERG | JA | JA |
B2B SALG | JA | JA |
BLACK HAT UX | JA | Nej |
BB-TESTS | JA | JA |
BRUG AF BILLEDER MED MENNESKER | JA | Nej |
BRUG AF SPLASH OG RIBBON | JA | Nej |
BRUGERTEST | JA | JA |
BOUNCERATE – STAY OR GO | JA | JA |
CTR FRA GOOGLE | JA | JA |
CLICKTALE | JA | JA |
CALL2ACTIONS | JA | JA |
COUPONTRICKET | JA | Nej |
CONTENT IS KING - GAAAAAAB | JA | JA |
COGNITIVE WALKTHROUGH | JA | JA |
DE STORE BAGGRUNDSBILLEDER | JA | JA |
DEN NATURLIGE VINDER | JA | Nej |
DET FYLDTE VÆRTSHUS PRINCIP | JA | Nej |
DROPDOWNS I TEKSTER/td> | JA | Nej |
EFFEKTMÅLING | JA | JA |
FRA KØBSTYPE TIL OPTIMERING | JA | Nej |
FREMTIDENS SALGSOPTIMERING | JA | JA |
FUNNEL FRAFALD | JA | JA |
FEJLKILDER | JA | JA |
FORSIDEN | JA | JA |
FORRETNINGSBETINGELSER | JA | Nej |
FORMLEN FOR eSALG | JA | JA |
FRA GOOGLE TIL BUNDLINJE | JA | JA |
FORMULARER – DO’S AND DON’TS | JA | JA |
FY-ORDET | JA | Nej |
FOVEALE SYN | JA | JA |
GODE SPØRGSMÅL TIL LEADOPSAMLING | JA | JA |
GOOGLE ANALYTICS | JA | JA |
HYPOTESER (TEST-HYPOTESER) | JA | JA |
HEURISTIKKER | JA | JA |
HI-JACKING | JA | JA |
HOTJAR | JA | JA |
HEISENBERGTEORIEN | JA | JA |
INTUITION OM CONVERSION-KILLERS OG CONVERSION-UPPERS | JA | Nej |
IRMA-PRISER | JA | JA |
IDIOSYNKRATISKE LABELS… | JA | JA |
INFORMATIONSTIMING | JA | JA |
JOB TO BE DONE | JA | JA |
JA, DU SKAL KUN SÆLGE ÉN TING AD GANGEN | JA | JA |
KNAPPER | JA | Nej |
KOMPLEKSITET I SALGET | JA | JA |
KONVENTIONER - ÅH DE KONVENTIONER | JA | Nej |
KUNDETYPER | JA | JA |
KONVERTERINGSOBJEKT NR. 1 | JA | Nej |
KØBSERKENDELSER | JA | JA |
KORTE VS. LANGE LANDING PAGES | JA | Nej |
LAGTIME | JA | Nej |
LOYALITET | JA | JA |
LEAD MANAGEMENT | JA | JA |
LANDING PAGE Vs. LANDING PAGES | JA | JA |
LIM DIN SALGSKNAP FAST PÅ SKÆRMEN | JA | JA |
MOBILOPTIMERING | JA | JA |
MOTIVERENDE DESIGN | JA | JA |
NEMME STARTER | JA | Nej |
NAVIGATION VÆK FRA LANDINGPAGEN | JA | Nej |
OVERFØRSEL AF DATA TIL ANALYTICS | JA | JA |
OPTIMIZELY & ANDRE SPLITTEST TOOLS | JA | JA |
OCKHAMS RAGEKNIV | JA | Nej |
OPSALG, MERSALG & KRYDSSALG | JA | JA |
PRIORITERING AF FORSIDEINDHOLD | JA | Nej |
PRÆSENTATION AF PAKKER (PRISTABEL) | JA | JA |
PRISSÆT DIN SUCCES | JA | JA |
PERSONER PÅ LANDING PAGES | JA | Nej |
PROGRESSBARER | JA | JA |
PROCENT VS. PROCENTPOINT | JA | JA |
PSYKOLOGI PÅ NETTET | JA | Nej |
ROKKJER-TEORIEN | JA | JA |
ROT (return on time) | JA | JA |
RELEVANS ER IKKE BARE | JA | Nej |
RETURN RATE | JA | JA |
SALGSMODELLERING | JA | Nej |
SALGSTRAGTENS INDHOLD | JA | JA |
SERVICE SOM SALGSDRIVER | JA | JA |
SÆT TURBO PÅ DIN E-MAIL LISTE | JA | JA |
SKAL KNAPPEN VÆRE RØD ELLER GRØN? | JA | JA |
SLIDERS OG KARRUSELLER | JA | JA |
STORE BOGSTAVER | JA | Nej |
STEP BY STEP BASED ONLINESALG | JA | JA |
SCANNING OG EYETRACKING | JA | Nej |
SCENT TRAILS | JA | JA |
TEST VIA ET TESTPANEL | JA | JA |
TRYGHED PÅ FLASKE | JA | Nej |
TYPISKE FEJL I DIN SALGSOPTIMERING | JA | Nej |
TRUNK TESTEN | JA | JA |
TRACKING AF TELEFON OG MAIL | JA | Nej |
THANK YOU SIDER | JA | Nej |
TRAFIKINDKØB | JA | JA |
UNDGÅ /OPNÅ MOTIVATION | JA | JA |
USABILITY | JA | JA |
VALIDERING AF INPUTFELTER | JA | JA |
VISUEL RYTMELÆSNING | JA | JA |
VIDEOER PÅ LANDINGPAGES | JA | Nej |
VALUE PROPOSITION | JA | JA |
WINBACK | JA | Nej |
WEBSHOPPEN | JA | Nej |
WHAT’S IN IT FOR ME? | JA | Nej |
X-FAKTOREN | JA | Nej |
YOU GOT A CHOICE! | JA | JA |
ZZZZ | JA | JA |
BONUS: DE HEMMELIGE INGREDIENSER PÅ DEN PERFEKTE LANDING PAGE | JA | Nej |
OUTRO | JA | JA |
DOWNLOAD
eller smugkig på disse afsnit |
DOWNLOAD
eller smugkig på disse afsnit |
VI ANBEFALER BOGEN
“Jeg syntes det er et super opslagsværk for marketingfolk, samt nye i branchen for at få styr på de mange termer og forkortelser vi sidder og smider omkring os i flæng til møder. Det er også en super bog for direktøren, der gerne vil forstå sin marketingafdeling når de sidder og spiller smart med alle deres termer :-)”
“Skal knappen være rød eller grøn” er en helt nede på jorden bog om hvordan man sælger mere på nettet. Den er fyldt med gode små ideer og eksempler, der er lette at gå til og implementere. Det er en bog der betaler sig selv hjem på meget kort tid."
”Bogen er et forfriskende indspark til alle os, der ved lidt – men ikke tilstrækkeligt – om konvertering. Kan bruges som et hurtigt brush-up på begreber og værktøjer forud for et tilbundsgående arbejde med konvertering.”
"Søren Rokkjer har skrevet en virkeligt intelligent og indsigtsfuld bog om emnet CRO/UX - Conversion Rate Optimization og Web Usability. Selv om jeg har arbejdet med området i 10 års tid, var jeg overrasket over at finde ud af, hvor meget jeg kunne lære af Sørens bog. Den er fyldt med gode tips og tricks om, hvordan man løfter konverteringsraten i sin webshop/webside. Bogens pointer understøttes af grundig research, dybdegående viden og fakta. 5 ud af 5 stjerner fra mig!"
"Hvad er det foveale syn? Og hvad har Heisenberg og Alfons Åberg med e-salg at gøre? Søren Rokkjer har begået et solidt opslagsværk til dig, der beskæftiger dig med e-salg, hjemmeside optimering og brugervenlighed. Værket er fyldt med gode tips og tricks, og kan bruges af alle, hvad enten du lige er begyndt at interessere dig for e-salg, eller har arbejdet indenfor branchen gennem flere år."
“Søren har i denne bog formået at samle stort set alle begreber, der er værd at kende indenfor markedsføring og optimering af sit website, uanset om du arbejder med en lille blog eller en stor webshop. Bogen er mere end et opslagsværk, da de fleste begreber er krydret med værdifuld indsigt fra Sørens erfaringer. Jeg har fået flere idéer, som vi kan bruge hos os selv og i vores mange projekter med vores kunder.”
"Velskrevet, letlæselig og faglig relevant bog der både sikrer fordybelse og inspiration til at få eksekveret på alle de gode ideer i bogen."
”Læs denne letforståelige gennemgang af de centrale begreber og teorier inden for digitalt salg, og du vil få en masse gode ideer til konkrete tiltag, du let kan implementere på dit eget site!”
"En inspirerende bog med et væld af gode fif og ideer- et must read for alle, der arbejder med online markedsføring – ja eller alle der arbejder med markedsføring, hv
"Der er et ton af viden at holde styr på når det gælder online marketing og kunsten at sælge på nettet. Her er Sørens bog et super opslagsværk at have ved hånden - både til hele tiden at holde sig skarp, men også til løbende inspiration."