Bogens indhold

Bogen er en eBog (PDF), som du kan downloade via en URL du får tilsendt.
Bogen / PDF’en er personlig og må ikke videredistribueres.Læs mere om bogen

DEN FULDE UDGAVE

249 kr

  • Hvis du ikke vil gå glip af noget
  • Inkl. alle fremtidige opdateringer
  • De sidste 40 % af bogen - de mest værdifulde afsnit
  • Hvis kun 100 % er godt nok til dig

LIGHT UDGAVEN

0 kr

  • 60 % af bogen
  • Prøv den helt gratis
  • Uden de bedste afsnit
  • Uforpligtende måde at se bogen på

INDHOLDSFORTEGNELSE

EMNE NAVN FULDE LIGHT
2 LINJERS-REGLEN JA    JA   
3RD PARTY COOKIE STUFFING JA    JA   
7 VINKLER PÅ DIN KOMMUNIKATION JA    JA   
AOI JA    JA   
AFBRYDELSER UNDERVEJS I INDKØBET JA    JA   
AUTO-RESPONDERS JA    JA   
AIDA JA    JA   
AB TEST JA    JA   
ALFONS ÅBERG JA    JA   
B2B SALG JA    JA   
BLACK HAT UX JA    Nej
BB-TESTS JA    JA   
BRUG AF BILLEDER MED MENNESKER JA    Nej
BRUG AF SPLASH OG RIBBON JA    Nej
BRUGERTEST JA    JA   
BOUNCERATE – STAY OR GO JA    JA   
CTR FRA GOOGLE JA    JA   
CLICKTALE JA    JA   
CALL2ACTIONS JA    JA   
COUPONTRICKET JA    Nej
CONTENT IS KING - GAAAAAAB JA    JA   
COGNITIVE WALKTHROUGH JA    JA   
DE STORE BAGGRUNDSBILLEDER JA    JA   
DEN NATURLIGE VINDER JA    Nej
DET FYLDTE VÆRTSHUS PRINCIP JA    Nej
DROPDOWNS I TEKSTER/td> JA    Nej
EFFEKTMÅLING JA    JA   
FRA KØBSTYPE TIL OPTIMERING JA    Nej
FREMTIDENS SALGSOPTIMERING JA    JA   
FUNNEL FRAFALD JA    JA   
FEJLKILDER JA    JA   
FORSIDEN JA    JA   
FORRETNINGSBETINGELSER JA    Nej
FORMLEN FOR eSALG JA    JA   
FRA GOOGLE TIL BUNDLINJE JA    JA   
FORMULARER – DO’S AND DON’TS JA    JA   
FY-ORDET JA    Nej
FOVEALE SYN JA    JA   
GODE SPØRGSMÅL TIL LEADOPSAMLING JA    JA   
GOOGLE ANALYTICS JA    JA   
HYPOTESER (TEST-HYPOTESER) JA    JA   
HEURISTIKKER JA    JA   
HI-JACKING JA    JA   
HOTJAR JA    JA   
HEISENBERGTEORIEN JA    JA   
INTUITION OM CONVERSION-KILLERS OG CONVERSION-UPPERS JA    Nej
IRMA-PRISER JA    JA   
IDIOSYNKRATISKE LABELS… JA    JA   
INFORMATIONSTIMING JA    JA   
JOB TO BE DONE JA    JA   
JA, DU SKAL KUN SÆLGE ÉN TING AD GANGEN JA    JA   
KNAPPER JA    Nej
KOMPLEKSITET I SALGET JA    JA   
KONVENTIONER - ÅH DE KONVENTIONER JA    Nej
KUNDETYPER JA    JA   
KONVERTERINGSOBJEKT NR. 1 JA    Nej
KØBSERKENDELSER JA    JA   
KORTE VS. LANGE LANDING PAGES JA    Nej
LAGTIME JA    Nej
LOYALITET JA    JA   
LEAD MANAGEMENT JA    JA   
LANDING PAGE Vs. LANDING PAGES JA    JA   
LIM DIN SALGSKNAP FAST PÅ SKÆRMEN JA    JA   
MOBILOPTIMERING JA    JA   
MOTIVERENDE DESIGN JA    JA   
NEMME STARTER JA    Nej
NAVIGATION VÆK FRA LANDINGPAGEN JA    Nej
OVERFØRSEL AF DATA TIL ANALYTICS JA    JA   
OPTIMIZELY & ANDRE SPLITTEST TOOLS JA    JA   
OCKHAMS RAGEKNIV JA    Nej
OPSALG, MERSALG & KRYDSSALG JA    JA   
PRIORITERING AF FORSIDEINDHOLD JA    Nej
PRÆSENTATION AF PAKKER (PRISTABEL) JA    JA   
PRISSÆT DIN SUCCES JA    JA   
PERSONER PÅ LANDING PAGES JA    Nej
PROGRESSBARER JA    JA   
PROCENT VS. PROCENTPOINT JA    JA   
PSYKOLOGI PÅ NETTET JA    Nej
ROKKJER-TEORIEN JA    JA   
ROT (return on time) JA    JA   
RELEVANS ER IKKE BARE JA    Nej
RETURN RATE JA    JA   
SALGSMODELLERING JA    Nej
SALGSTRAGTENS INDHOLD JA    JA   
SERVICE SOM SALGSDRIVER JA    JA   
SÆT TURBO PÅ DIN E-MAIL LISTE JA    JA   
SKAL KNAPPEN VÆRE RØD ELLER GRØN? JA    JA   
SLIDERS OG KARRUSELLER JA    JA   
STORE BOGSTAVER JA    Nej
STEP BY STEP BASED ONLINESALG JA    JA   
SCANNING OG EYETRACKING JA    Nej
SCENT TRAILS JA    JA   
TEST VIA ET TESTPANEL JA    JA   
TRYGHED PÅ FLASKE JA    Nej
TYPISKE FEJL I DIN SALGSOPTIMERING JA    Nej
TRUNK TESTEN JA    JA   
TRACKING AF TELEFON OG MAIL JA    Nej
THANK YOU SIDER JA    Nej
TRAFIKINDKØB JA    JA   
UNDGÅ /OPNÅ MOTIVATION JA    JA   
USABILITY JA    JA   
VALIDERING AF INPUTFELTER JA    JA   
VISUEL RYTMELÆSNING JA    JA   
VIDEOER PÅ LANDINGPAGES JA    Nej
VALUE PROPOSITION JA    JA   
WINBACK JA    Nej
WEBSHOPPEN JA    Nej
WHAT’S IN IT FOR ME? JA    Nej
X-FAKTOREN JA    Nej
YOU GOT A CHOICE! JA    JA   
ZZZZ JA    JA   
BONUS: DE HEMMELIGE INGREDIENSER PÅ DEN PERFEKTE LANDING PAGE JA    Nej
OUTRO JA    JA   

VI ANBEFALER BOGEN


“Jeg syntes det er et super opslagsværk for marketingfolk, samt nye i branchen for at få styr på de mange termer og forkortelser vi sidder og smider omkring os i flæng til møder. Det er også en super bog for direktøren, der gerne vil forstå sin marketingafdeling når de sidder og spiller smart med alle deres termer :-)”

“Skal knappen være rød eller grøn” er en helt nede på jorden bog om hvordan man sælger mere på nettet. Den er fyldt med gode små ideer og eksempler, der er lette at gå til og implementere. Det er en bog der betaler sig selv hjem på meget kort tid."

”Bogen er et forfriskende indspark til alle os, der ved lidt – men ikke tilstrækkeligt – om konvertering. Kan bruges som et hurtigt brush-up på begreber og værktøjer forud for et tilbundsgående arbejde med konvertering.”

"Søren Rokkjer har skrevet en virkeligt intelligent og indsigtsfuld bog om emnet CRO/UX - Conversion Rate Optimization og Web Usability. Selv om jeg har arbejdet med området i 10 års tid, var jeg overrasket over at finde ud af, hvor meget jeg kunne lære af Sørens bog. Den er fyldt med gode tips og tricks om, hvordan man løfter konverteringsraten i sin webshop/webside. Bogens pointer understøttes af grundig research, dybdegående viden og fakta. 5 ud af 5 stjerner fra mig!"

"Hvad er det foveale syn? Og hvad har Heisenberg og Alfons Åberg med e-salg at gøre? Søren Rokkjer har begået et solidt opslagsværk til dig, der beskæftiger dig med e-salg, hjemmeside optimering og brugervenlighed. Værket er fyldt med gode tips og tricks, og kan bruges af alle, hvad enten du lige er begyndt at interessere dig for e-salg, eller har arbejdet indenfor branchen gennem flere år."

“Søren har i denne bog formået at samle stort set alle begreber, der er værd at kende indenfor markedsføring og optimering af sit website, uanset om du arbejder med en lille blog eller en stor webshop. Bogen er mere end et opslagsværk, da de fleste begreber er krydret med værdifuld indsigt fra Sørens erfaringer. Jeg har fået flere idéer, som vi kan bruge hos os selv og i vores mange projekter med vores kunder.”

"Velskrevet, letlæselig og faglig relevant bog der både sikrer fordybelse og inspiration til at få eksekveret på alle de gode ideer i bogen."

”Læs denne letforståelige gennemgang af de centrale begreber og teorier inden for digitalt salg, og du vil få en masse gode ideer til konkrete tiltag, du let kan implementere på dit eget site!”

"En inspirerende bog med et væld af gode fif og ideer- et must read for alle, der arbejder med online markedsføring – ja eller alle der arbejder med markedsføring, hv

"Der er et ton af viden at holde styr på når det gælder online marketing og kunsten at sælge på nettet. Her er Sørens bog et super opslagsværk at have ved hånden - både til hele tiden at holde sig skarp, men også til løbende inspiration."

  • AUTHOR: OM SØREN ROKKJER
    DIGITAL SALGSCHEF, EKSTRABLADET.DK TIDL. FREELANCER, OFIR.DK, LAURITZ.COM
    Bogens formål er at animere til handling. Succeskriteriet er, at du som læser, bliver
    inspireret og motiveret til at gå tilbage til kontoret og blive en eSalgschamp.
    OM FORFATTEREN
    Image 1